сряда, 22 октомври 2014 г.

DIY: Кактуси от полимерна глина

Истината е че у нас много трудно успява да се задържи някакво цвете. Терасите са ми с южно изложения и балконната оранжерия страда лятно време. От друга страна домочадието не успява да припознае процесът на поливането, като част домашните задължения, която трябва да бъдат свършени, докато пътувам. В общи линии, ако цветята биват поливани на две седмици си е цяло чудо. До този етап на тези спартански условия устояваха две орхидеи, една драцена и един бръшлян. След инвазията на котката тези тъжни и така самотни представители на съответните видове, също попаднаха в червената книга, като силно застрашени от природното бедствие, подлагащо ги систематичен геноцид чрез скубане, събаряне и скачане отгоре. Аз изкуствените китки не мога да ги преглътна, но някак все ми се иска тук-таме да забелязвам по нещо зелено. Твърдо съм решила да си накупя и развъдя кактусчета, които да устояват стоически на жега и суша, като същевременно създават дискомфорт на малката гад, в случай че се опита да полегне отгоре. Докато си търся подходящи саксийки и видове (по възможност със страшно много бодили) си направих няколко мъничета от полимерна глина, които да ми радват окото вечерно време и да бъдат включени към съботно - неделната мъчителна обиколка по бърсане на прах от джунджурии.


Вариациите на саксийки са от Слънчоглед, а тенекиените кофички са бивши свещи. Напълних ги с много ситни бели камъчета, които преди доста време си бях донесла от Лефкада


Мартина взе изключително активно участие в правенето и съм почти сигурна, че няма да различите нейните произведения:) Беше доста забавно половин дневно съвместно занимание. Ето ги всичките.










Идеите както винаги са от Pinterest: http://www.pinterest.com/pin/540643130241199414/

11 коментара:

  1. Лулу, страхотно изглеждат, почти като истински, е , няма да се размине без бърсане на прах върху тях. Та ако си съгласна да приемеш като подарък една еуфорбия тригона, ще се радваш хем на бодливо растение, хем на листенца по него. Ако приемаш, ще изпратя телефонен номер на лични съобщения и можеш да я присадиш в по-голям съд.
    Поздрави, Иглика

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С удоволствие! Намислила съм някакъв кът с кактуси в дълбок стъклен съд, така че малката гад да не може да се докопа до тях:)

      Изтриване
  2. Ама талантливо момиче бе! Извинявай за "бе"-то, но не можах да се въздържа. Ей така, отвътре ми дойде!

    ОтговорИзтриване
  3. Сладурска му, бодлива работа :)
    Моето коте ми "опоскваше" коледната звезда и цикламата след
    прецъфтяване :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма предпочитания:( Всичко опоска. Вчера вкарах цветята от балкона и днес сутринта всичко беше в пръст, листа и жалки остатъци.

      Изтриване
  4. Хах, Руми, мислех си, че само на мен цветоотглеждането не ми се отдава :) Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо много сме, няма страшно! Някога изпитвах чувство на вина, но с течение на времето ми мина:)

      Изтриване
  5. А пък Нашият Красавец има някаква страст да яде листата на теменужките ни, да доубива стъблата и да мъкне корените в спалнята като трофей и като доказателство, че се преборил успешно с горкото цвете:)!Яде и също така:кутии от пъзели, шишарки и листата на бенджамина!Последното го прави напук, когато никой не му обръща внимание...:)!
    Ако не искаш твоята гадинка да тъпче саксиите, можеш да сложиш в тях лимонена кора, черупки от яйца или пък ситни камъчета.
    Р.Дамянова.

    ОтговорИзтриване
  6. Я, каква добра идея за създаване на цветно местенце вкъщи през зимата. :)

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...