вторник, 10 април 2012 г.

Великденски идеи

Първо да започна с един организационен анонс - за по- лесно търсене направих страничка, където са събрани всичките ми великденски предложения (реализирани не само по този повод): http://luluto.blogspot.com/p/blog-page_10.html 

За тази година дълго се рових из нета, и  попаднах на някои интересни идеи, които се надявам да имам възможност да осъществя.
Споделям ги с вас, пък може да се намерят и други ентусиасти:)

             Източник на снимката: Better Homes

На първо място се влюбих в тези чийзкейкове. Не изглеждат трудни за правене, но само при условия, че имате форми за шоколадови яйца (аз нямам).  Ако намеря време да отскоча по магазините, със сигурност ще ги направя.

Източникът на снимката и подробно обяснение може да намерите тук: http://www.raspberricupcakes.com/2012/04/cheesecake-filled-chocolate-easter-eggs.html

Друга аналогична идея открих при Марта Стюард

 На сайта и може да откриете подробни обяснения точно как да си направите подобни яйца, като за целта не се изисква никакво специално оборудване или кой знае какви умения (тук)

Оставайки още на хранителна Великденска тематика, искам да споделя симпатията си към ето този Зайко Байко:) Попаднах на него преди известно време, но сега успях да го свържа и със съответното подробно обяснение за декорация. Мисля, че много добре ще се съчетае с мини козуначета или мини панетоне.

Снимка, рецепта и обяснение - от ЕТО ТУК.

При оформлението на вашата маса, може да вложите мъничък акцент със заешки салфетки.

Снимката е на Sugar and Charm, а видео с обяснения може да намерите ТУК

И за финал една симпатична и много лесно изпълнима идея за аранжиране на Великденските яйца.

Подробно обяснение може да намерите ТУК

6 коментара:

  1. Хи хи Руми жестоки идеи, особено се влюбих в онзи чадър на първата снимка :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни идеи, Руми!
    И аз се влюбих в чадъра, но и този Зайко е страхотен!!!
    Усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина страхотни великденски идеи!!!!!!!!!!!!! Първата с чадъра направо ме очарова:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Лулу,страхотни идеи ни предлагаш!Влюбих се в чадърите!Аз по принцип обичам чадъри и даже обичам дъжда заради тях:-))))
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Това се казва великденска колекция :) На чийзкейковете и на мен ми хванаха окото и понеже не съм си намерила форма се чудя дали да не пробвам с готови шоколадови яйца. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Ако не възразяваш,публикувах този пост и в моя блог!
    Идеите ти много ми харесват!
    Весел Великден!!

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...